Το μυαλό μου χαλαρό
με την γλυκιά σκέψη αυτή την χρονιά όλα να αλλάξουν
μακριά από  τις κακοτοπιές της γης
ν’αφήσω πίσω όσο μπορώ τις γήινες και θολές σκέψεις μου
Όσο γνωρίζω τον εαυτό μου τόσο ωριμάζω!
Θέλω τόσο να ξεφύγω από όλα τα προϊγούμενα…
θέλω να ζήσω με πιο καθαρό αέρα στις κυψελίδες των πνευμόνων μου
και στα κύτταρα-νευρώνες του μυαλού μου
στη γη θέλω μόνο λίγο να κατεβαίνω
να παίζω, να γελώ, να διασκεδάζω
κι ύστερα με τα αερικά να απογειώνομαι σ’άλλους κόσμους…

Μα τι όνειρο είναι αυτό που κάνω;
Ένα απαλό χάδι ένοιωσα ξαφνικά πάνω στα βλέφαρά μου,
ενα άγγιγμα ανάλαφρο κι ένα φιλί ανατρίχιασε το κορμί μου
από άκρη σε άκρη.
από παντού ηχούσε μια μαγευτική συμφωνία από μικρές καμπανούλες
μια μελωδία αγγέλων
Μα… τι περίεργη αναστάτωση είναι αυτή;
Γλίστρησα αθόρυβα από το ανάλαφρο όνειρό μου στην … πραγματικότητα!

Ε… μα τι υγρασία είναι αυτή;
Δεν το πιστεύω μέσα από το όνειρο-ευχή μου ξύπνησα!
Ξύπνησα μέσα σε μια νεραϊδολίμνη … μέσα σε νούφαρα και άνθη
μ’ένα φεγγάρι πανσέληνο να λαμπιρίζει στον ουρανό γύρω μου αστραφτερές πυγολαμπίδες βουτούν μέσα στα νερά
και παίζουν με τα κλαδιά των νεραϊδοδέντρων
ένας ολόκληρος κόσμος από νεράιδες,
ξωτικά με τα μυστικά τους προβάλουν μπροστά στα μάτια μου,
ένα αληθινό καταφύγιο ηρεμίας και γαλήνης.
Κάποιο θείο πλάσμα με έφερε σ’αυτόν εδώ τον παραμυθένιο τόπο
θα σας τα περιγράψω όλα
ότι μπορούν να δουν τα μάτια μου
και ότι ανακαλύψουν οι άλλες αισθήσεις μου…

Καλή μας χρονιά!!!

