Παγωνιά σήμερα το πρωί
αλλά
και ο όμορφος ήλιος
δεν
ήθελε να έχουμε όρεξη για δουλειά!
Αποφασίσαμε
να πάμε βολτούλα στα χιόνια…
εραιδούλα που θέλεις να πάμε;
που
θα βρούμε χιόνια κοντά μας;
Ε
κτός από την Πάρνηθα και την Πεντέλη
θέλω
να με πάς κάπου με απάτητο χιόνι και κοντά! Της είπα!
Πάμε και θα σου πω στον δρόμο, μου απάντησε.
Τ
ραβήξαμε προς Ελευσίνα και ξάφνου μου λέει
στρίψε εδώ θα πάμε στο όρος Πατέρας.
θα βρούμε χιόνια εκεί;δεν έχω ξαναπάει!
θα δείς! ήταν η απαντησή της
μετά
από 10 λεπτά οι πρώτες εικόνες
χιονισμένων
βουνοκορφών εμφανίστηκαν


μια
διαδρομή 15 λεπτών στον επαρχιακό δρόμο σταματήσαμε…
και
δειλά δειλά δεξιά και αριστερά τα πρώτα μας χιόνια,


πιό βαθειά στο δάσος αρχίζουν οι ωραίες εικόνες

ένα παιχνίδι με το απάτητο χιόνι , το φως και τα δέντρα
απολαύστε
τις φωτογραφίες τραβήχτηκαν σήμερα το πρωί!


Και ξάφνου μες τα χιόνια υπέροχες ανεμώνες


Β
ρε πως κατάφεραν και άντεξαν την μικρή επιδρομή του χιονιά;


Κ
αι μια τελευταία φωτογραφία με το λογότυπό μας
μέσα
σε μια λιμνούλα που είχε σκεπαστεί από το χιόνι
όπως
μου εξήγησε η νεραιδούλα μου


και μου είπε ότι θα ξαναέρθουμε την άνοιξη
να
μου την δείξει γιατί είναι τόπος συνάντησης νεράιδων! Ενθουσιάστηκα…!
Μετά πήραμε ένα δρόμο για να πάμε να μου δείξει
ένα
πανδοχείο παλιό που είναι χρόνια κλειστό!
Ε
ίχε πολύ χιόνι και δεν μπορούσαμε να περάσουμε
Τ
ην ρώτησα γιατί είναι κλειστό
και
μου είπε ότι έχει μια περίεργη ιστορία
που
θα μου την διηγηθεί όταν καταφέρουμε να πάμε!


Ε
τσι γυρίσαμε πίσω και αύριο ή μεθαύριο
θα
επισκεφτούμε ξανά την περιοχή
να
έχουν λιώσει λίγο τα χιόνια
και θα πάμε στο πανδοχείο στο «Το στέκι της Καλιρρόης «

