Πήρα πρόσκληση για την γνωστή «πυραμίδα-αποκαλύψεων»
μάλλον προσκλήσεις ήταν γιατί με προσκάλεσαν 4 φίλοι
Ο
Ακατέργαστος , η Soylmates, η Βασιλική και ο αιφνιδιάστηκα !!!
Πρέπει να απαντήσω γιατί βλέπω να με προσκαλούν κι άλλοι!

Λοιπόν 5 αποκαλύψεις που νομίζω δεν ξέρατε για μένα

1/ είμαι γέννημα θρέμμα της Δυτικής Αθήνας( Αιγάλεω)!

2/ έχω «τρία» υπέροχα νεραϊδοπαίδια !!!

3/ στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους και τον έρωτα δύνομαι αληθινά και

ολοκληρωτικά με τις ανάλογες επιπτώσεις!!!(αυτό ίσως το έχετε καταλάβει)

4/ έχω μεγαλώσει στην Αυστραλία! Και δεν ξέρω αγγλικά!!!

5/ μεγάλο μου όνειρο είναι να πάω κάποια στιγμή εθελοντής σε κάποια οργάνωση

που βοηθάει παιδιά ορφανά σε άγνωστα μέρη της Αφρικής!

Και τώρα πρέπει να επιλέξω blogόφιλους από πολύ περισσότερους
που γνώρισα στην γειτονιά των
blog
δύσκολη η επιλογή μου αλλά πρέπει να διαλέξω!

Μagica

Prince of Dakar

candyblue

All my life

Ο δείμος του πολίτη

Και μια extra πρόσκληση στην Pixie δεν μπορούσε να λείπει και μια νεράιδα!!!