η Neraida με κάλεσε να διαλέξω 7 ταινίες!

όπως όλοι μας έχω κι εγώ δεί εκατοντάδες ταινίες

οι περισσότερες δεν άφησαν τίποτα στο μυαλό μου

ή άλλες κάποιες μικρές στιγμές!

διάλεξα 5 ταινίες που με άγγιξαν περισσότερο αλλά

και γιατί ίσως τις έχω συνδυάσει

με κάποιες προσωπικές μου στιγμές μου…

1. Easy rider

με Peter Fonda και Dennis Hopper στο ρόλο των τσοπεράκιδων
και με τα υπέροχα τραγούδια των Steppenwolf

2. Πέρα απο την Αφρική

Πρόκειται για μια εξωτική ερωτική ιστορία
γυρισμένη στην Κένυα (Ναϊρόμπι και Μομπάσα)
σε μέρη που έχω πάει!!! 
με τους Meryl Streep και τον Robert Redford

3. Ταξιδιάρικα πουλιά

ένα υπέροχο ντοκυμαντερ που μας περνάει
ότι κάθε άνθρωπος κρύβει μέσα του ένα πουλί!
δείχνει τον πλανήτη μας πως φαίνεται με τα μάτια των πουλιών!

4. Το ταξίδι του Αυτοκράτορα (του Λικ Ζακε)


ένα ντοκιμαντέρ θρίλερ με ένα υπέροχο είδος προς εξαφάνιση!

περισσότερα » εδώ «

5. Ερωτας μετ’εμποδίων


με τους John Cusack και Kate Beckinsale

… κάτι πιό αισθηματικό με φαντασία και χιούμορ!!!

Λοιπόν την συνέχεια της σκυτάλης θα πάρουν οι:

Αίολος

Βασιλική

Ανατολή

Dreamerland

Αlexandra

Vita mi Barouak

Το τετράδιο της Candy