Με τον καινούργιο υπολογιστή που πήρα έχει εγκατεστημένα
τα windows Vista και μαθημένος απο τα windows xp που είχα
έχω μπλέξει τα μπούτια μου…!
Επικοινώνησα με την microsoft μια και μου έμεινε το cd των γνήσιων windows xp
ο κωδικός όμως ήταν κολλημένος πάνω στον υπολογιστή που έκλεψαν
(τι ανωμαλία είναι αυτή να τον βάζουν εκεί δεν το καταλαβαίνω!) 
και μου είπαν οτι αφού χάθηκε ο κωδικός δεν μπορούν να μου δώσουν άλλο!!! 
Κανένα απο τα παλιά προγράμματα  
που είχα και εφαρμογές δεν ανταποκρίνεται στα Vista
και το κυριότερο είναι ο Mozilla Firefox που είχα δούλευε ρολόι
τώρα δεν μπαίνει! Προσπάθησα να κατεβάσω απο το ιντερνετ
εκδόσεις προσαρμοσμένες στα vista
και δεν έχουν ακόμα έτοιμες εκδόσεις οι περισσότερες εταιρίες,
όποιος μπορεί να βοηθήσει θα με διευκόλυνε μια και δεν ξέρω αγγλικά
και πηγαίνω με το λεξικό. 
Δυσκολεύομαι να μπώ στα blog και να αφήσω σχόλια δεν ξέρω γιατί!
προσπαθώ εδώ και μέρες να βγάλω μια άκρη, 
δεν σας έχω ξεχάσει απλά μόνο διαβάζω blog
και σε όσα καταφέρνω σχολιάζω μέχρι να βρώ λύση!
καλό σας Σαββατοκύριακο απολαύστετο
άρχισε να μυρίζει καλοκαίρι… 
 
 
 
