Κορδέλες μικρές το φως, παίζει τις μπουκλίτσες σου.

Παίζει και γελά.

Γελά και χάνεται.

Χάνεται και ανασταίνεται.

Ιριδίζει θαρρείς, μέσα στην υγρασία της ακριβής σου ανάσας.

Και όλα αυτά με μια μικρή σου κίνηση.

Μικρή αλλά τόσο ολοκληρωτική.
Στα μάτια σου βγαίνει ο ήλιος και καρφιτσώνεται στα χέρια μου,

στα χέρια μου που αγγίζουν ένα θαύμα.

Τρυφερά και ταπεινά σε κρατώ.

Η ζωή μου μέσα σου, είναι ότι μου χαρίστηκε.

Είμαι το χώμα που θα πατήσεις.

Η δύναμη μου όλη στα μικρά σου χέρια.
Σε αυτά τα μικρά χεράκια,

που είναι για μένα κομμάτι από τον πολυτιμότερο θησαυρό.

Από ό,τι ζήτησα και από ό,τι θα ζητήσω…
Μέσα σου εγώ για πάντα…
Μικρό μου φυλαχτό…  

το υπέροχο αυτό κείμενο είναι δανεισμένο απο την Βασιλική

ήταν ότι καλύτερο να πλαισιώσω την μαμά νεράιδα

που δεν γιορτάζει μόνο αύριο αλλά κάθε μέρα!

ένα τριαντάφυλλο για την μητέρα μου

που πέρασε τόσα να με φέρει στον κόσμο!

και ένα για την γυναίκα μου στο αγαπημένο της χρώμα

μητέρα ήρωα των τριών παιδιών μας!

και μια ανθοδέσμη

για κάθε blogομαμά!!!

ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο να έχουμε όλοι μας!