Ποιος είναι ο όρος της αγάπης;
Εχθές με ένα ποτηράκι ροζέ κρασί στο χέρι
και ένα νησιώτικο κρασότυρο για μεζέ
ακούγοντας τις αγαπημένες μου rock μπαλάντες
έψαχνα τον όρο τι σημαίνει αγάπη!
Πολλοί έχουν δώσει ερμηνείες χιλιάδες χρόνια τώρα
όμως καμιά έννοια ή εικόνα δεν δίνει με ακρίβεια τον όρο της αγάπης !
Σκεφτόμουνα είναι άφθονη στην φύση και δεν αγοράζετε!
είναι σαν ένα ρούχο που μας δίνετε απλόχερα κι αν θέλουμε το φοράμε!
Η αγάπη μιλά με τα μάτια ενός παιδιού!
Με το πνεύμα και την σοφία ενός γέροντα!
Η αγάπη σε κάνει να μιλάς στ’αστέρια!
Να μιλάς με τραγούδια και ποιήματα!
Η αγάπη ισορροπεί το μυαλό για να είμαστε ο καθρέπτης ομορφιάς και αρμονίας
Είναι σαν ένα λουλούδι που ανθίζει και δημιουργείτε χωρίς να εξετάζει που βρίσκετε!
Η αγάπη είναι μια σιωπηλή δύναμη που δεν αναγκάζει κανέναν
Η αγάπη μιλά με στους μυς που κινούν ένα ανθρώπινο χέρι για να πράξει ένα χάδι!
Με τέτοιους απλούς, χωρίς πίεση και σιωπηλούς τρόπους λειτουργεί η αγάπη!
Το συμπέρασμά μου;
δεν ξέρουμε ακριβώς τι σημαίνει αγάπη,
μπορούμε μόνο να είμαστε αγάπη!
                          
(αυτοί οι καλόγεροι εκεί στα κτήματα του Αγίου όρους κάτι βάζουν στο κρασί τους!!!
δεν μπορεί από τότε που πίνω το αγαπημένο μου κρασάκι τους
γράφω κείμενα, στίχους κι έχω κάποιες περίεργες εμπνεύσεις!
Τι παρενέργειες είναι αυτές δεν καταλαβαίνω!!!
Εγώ που στην ζωή μου δεν είχα πιάσει μολύβι παρά μόνο για να σκιτσάρω…!!!)
