Μετά από πρόσκληση του Αntonio G. για αγαπημένους μου προορισμούς του ονείρου και της φαντασίας μου

θα σας κάνω ένα ταξίδι στα ταξίδια της ζωής μου!!!

 

Πρώτος μου προορισμός

Ιούλιος του ’67 μετά από ένα ταξίδι 32 ημερών λόγω κλεισίματος του Σουέζ τότε καταλήγω με ένα υπερωκεάνιο το“Πατρίς” η ονομασία αυτού!

 βρήκα φώτο του!!!

στην μακρινή Αυστραλία

μπορεί να μην το ήξεραν οι δικοί μου τότε
αλλά με πρόλαβαν και με ταξίδεψαν εκεί που θα ήταν αργότερα ένα όνειρό μου!

Αυστραλία

 

 

δεύτερος προορισμός δεκαετία του ’80

 Κως

ένα παραμυθένιο νησί με απίθανες παραλίες και με αλησμόνητα καλοκαίρια για μένα

 

που κρατούσαν το λιγότερο 3-4 μήνες


το νησί του πατέρα μου!

 

 

καλοκαίρι Αύγουστος1995 Κένυα περίοδο ξηρασίας

ταξίδι σταθμός στην ζωή μου που με έκανε και κατάλαβα πόσο πολύτιμη είναι κάθε στιγμή στην ζωή μας

παιδάκια που δεν είχαν νερό και φαϊ,
νέοι άνθρωποι να μην έχουν καμιά ουσία για τον λόγο που ζούσαν,
γυναίκες να μην ακούνε ποτέ το κλάμα των παιδιών τους και ξένοι χιλιάδες τουρίστες
να απολαμβάνουν σαφάρι και παραμυθένιες παραλίες στην βιτρίνα!

 

Bad Sackingen το 2002

δίπλα από το γνωστό μαύρο δάσος(black forest)

ανάμεσα Ελβετία και Γερμανία

στο κέντρο της Ευρώπης εκεί που ξέρουν να προστατεύουν τα δέντρα και τα χαίρονται!

 

 

Επόμενα ταξίδια μου όπου υπάρχει το υγρό στοιχείο

και θάλασσα… θάλασσα… θάλασσα…

 παντού θάλασσα…

