“Ούζο όταν πιεις
γίνεσαι ευθύς
βασιλιάς δικτάτορας,
Θεός και κοσμοκράτορας
σαν το καλοπιείς
βρε θα ευφρανθείς
κι όλα πια στο κόσμο ρόδινα θε να τα δεις…”

 

μύρισε Σαββατοκύριακο!
το μυαλό τρελάθηκε και δεν κρατιέμαι…

 

 

Φεύγω για τριήμερη απόδραση

πάλι κάτω από το “αυλάκι” θα πάω!

Φυσικά και κοντά στην θάλασσα…!!!

 

 

έχω κλείσει τραπέζι εδώ!

 

 

και έχω μια τρομερή όρεξη για ουζάκι που δεν περιγράφεται!

 

 

Θα είμαι απορροφημένος σε ουζομεζέδες και μεζεδοκουρκουμπίνια!!!

 

 

μερικές μικρές πληροφορίες για ουζοκατανύξεις

αν και όλοι λίγο πολύ τα βασικά τα ξέρουμε!

Λοιπόν!

τα καλύτερα ταξίδια έχουν γίνει με ούζα (γνωστό ε;)      

το ούζο είναι μια μικρή μπόμπα αλκοόλ το ξέρουμε όλοι

πρέπει ο σωστός μεζές να “παίζει παιχνίδι” να φλερτάρει με το ούζο!

οι μεζέδες πρέπει να είναι πικάντικοι, πιπεράτοι, αλατισμένοι και ξυδάτοι

ώστε να γλυκαίνουν με την αψάδα του ούζου

και να γεμίζει από τον ουρανίσκο μέχρι τα μελίγγια

με αυτή την υπέροχη αίσθηση του γλυκάνισου

μια διέγερση γευστική που μόνο το ούζο προκαλεί!

φυσικά οι μεζέδες δεν πρέπει να σε χορταίνουν…

ούτε να περιέχουν κρέμες γάλακτος και μαγιονέζες

έτσι θα ζητάς πάλι ένα ουζάκι και πάλι και πάλι και πάλι και πάλι…

μέχρι τελικής πτώσης!!!

Σημαντική πληροφορία: Το καλύτερο ούζο είναι αυτό που όταν προσθέσεις νερό δεν γαλακτώνει!

 

και μην ξεχνάτε πάντα ο καλύτερος ουζομεζές
είναι πάνω σε οδοντογλυφίδα!!!

 

 

και το ανάλογο τραγουδάκι αφιερωμένο εξαιρετικά

στους 300 της βουλής (βρε ουστ!!!)

 

 

 

θα με συγχωρέσετε που δεν το βρήκα με την Χαρούλα
αλλά είναι το ίδιο καλό και με την Λιζέττα Καλημέρη

 

 

Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης, Σαβαίμ, Βοσπορινός
Μουσική: Σώσος Ιωαννίδης, Ψυριώτης

Από το βράδυ ως το πρωί
δική μου είναι η ζωή
κι όλο το κόσμο κατακτώ
φίνο ουζάκι σαν ρουφώ
Όλος ο κόσμος είναι θύμα μου
σαν έχω ούζο και μεθάω
κι οι πολισμάνοι όταν θα με δουν
μελάνι αμολάω

Ούζο όταν πιεις
γίνεσαι ευθύς
βασιλιάς δικτάτορας, Θεός και κοσμοκράτορας
σαν το καλοπιείς
βρε θα ευφρανθείς
κι όλα πια στο κόσμο ρόδινα θε να τα δεις
Δική μου είναι η Ελλάς
που στη κατάντια της γελάς
της λείπει το ένα της ποδάρι
που της το παίξανε στο ζάρι

Εγώ θα γίνω παντοκράτορας
κι ο κόσμος στάχτη αν θα γίνει
ο ένας θα μ΄ανάβει το σεβντά
κι ο άλλος θα το σβήνει
 

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ