Μετά από πρόσκληση την Βασιλικής στο καινούργιο blogοπαίχνιδο με τους εξής κανόνες: μπαίνει μια γνωστή φράση συγγραφέα ή ποιητή κτλ και μια προσωπική φράση του ίδιου bloger που του πασάρει ο συνάδελφός του bloger που τον καλεί να παίξει την οποία πρέπει να σχολιάσει. Μια γνωστή φράση συγγραφέα κτλ. που διαλέγει ο blogger και την πασάρει στους επόμενους 5 και μια φράση που φτιάχνει ο ιδιος ο blogger και την πασάρει στους επόμενους 5…

Όλα όσα αρνηθήκαμε – αυτό είναι το πεπρωμένο μας. Λειβαδίτης Τάσος ~ Oι τελευταίοι (απόσπασμα)

θα διαφωνήσω με τον μεγάλο ποιητή στο συγκεκριμένο απόσπασμα
γιατί το πεπρωμένο μας βρίσκει δεν το δημιουργούμε εμείς οπότε πως να αρνηθούμε κάτι που δεν το ορίζουμε;

Πριν απ’ τα μάτια μου είσουν φως, πριν απ’ τον έρωτα Έρωτας,
κι όταν σε πήρε το φιλί… Γυναίκα.
Οδυσσέας Ελύτης ~ Επίγραμμα

μια ζωή υμνούσα τις γυναίκες και δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τον μεγάλο Ελύτη

ναυαγοί και οδοιπόροι εμείς οι άντρες και η ζωή είναι μια θάλασσα με την γυναίκα να είναι η όχθη της!

 

 

Σειρά μου τώρα να βάλω τις φράσεις:

όταν ήρθες καλή μου,
εγώ έλειπα
ήμουν γονατιστός

προσευχόμουν

λίγο πριν
είχε απλώσει τα χέρια του (πρώτη φορά)
το μωρό μας
Χαιρετούσε τον ήλιο!

Γιώργος Τσούτης(από την συλλογή“η λιτανεία της θάλασσας”)

 

και η δικιά μου φράση:

Μην ζητήσεις να μετρήσεις τον έρωτα με το ρολόι, δεν έχει συγκεκριμένη ώρα!
Οταν εισαι ερωτευμένος η κάθε στιγμή είναι αιώνας
όταν όμως δεν είσαι ερωτευμένος, ο αιώνας ειναι μιά στιγμή!

 

Καλώ τους παρακάτω blogόφιλους να πάρουν την σκυτάλη

Μαρία Νικολάου

Dreamerland

Λ-έξεις

Περάκης Νίκος

Ασπαστός

