Τελειώνουν οι διακοπές μου

και νοιώθω κι εγώ καμένος

οι γνωστές φωτιές μετά από μια βδομάδα ακόμα καίνε

οι άνθρωποι προσπαθούν να συνέλθουν

από Δευτέρα θα επιστρέψω στους γνώριμους ρυθμούς θεμάτων του blog

θα ήθελα να κάνω κάποιες διευκρινήσεις σε κάποια παράπονα για τα προηγούμενα post μου

που αναφέρονται στις φωτιές!

τα post δεν το έκανα γιατί είμαι ενάντια στα άτομα που δουλεύουν στις εμπλεκόμενες κρατικές υπηρεσίες με τις φωτιές (πυροσβεστική, δασική υπηρεσία…κλπ)!!!

νομίζω ότι όσοι δουλεύουν είναι ευαίσθητοι σαν τον περισσότερο κόσμο μια και είναι κάποιοι από εμάς τους φίλους μας ή τους γείτονές μας!(φυσικά όπως παντού με μικρές εξαιρέσεις!)

 

 τα post είναι γι’αυτούς που τις διοικούν ή τις συντονίζουν τέτοιες υπηρεσίες

άνθρωποι όχι με τεχνοκρατικές γνώσεις πάνω στο αντικείμενό τους

αλλά διορισμένοι πολιτικοί της κάθε κυβέρνησης άσχετοι

που τους ενδιαφέρει στην συγκεκριμένη περίπτωση οτιδήποτε άλλο και όχι η φύση!


Προσωπική μου γνώμη τώρα για ποιοι βάζουν τις περισσότερες φωτιές

δεν είναι ούτε τρομοκράτες, ούτε ψυχασθενείς πυρομανείς

ούτε εχθροί τη πατρίδας μας, ούτε στρατηγοί άνεμοι
ούτε μωρά που παίζουν με σπίρτα!

Είναι κάποιοι που έχουν σκοπό και σχέδια…

τι σχέδια ε;

π.χ. Στην Ελλάδα έχουμε τρέλα με τα σπίτια

πρώτη κατοικία, εξοχικό… κλπ χιλιάδες ασχολούνται με το αντικείμενο

η οικοδομή είχε πέσει τον τελευταίο καιρό

ο κόσμος όσος πήρε δάνεια καταχρεώθηκε για σπίτια και δεν έχει άλλο!

Το καταλάβανε αυτό εδώ και καιρό

και με κάποιον τρόπο έπρεπε να αναζωογονηθεί το «χρήμα»

να ξανακυκλοφορήσει ατην αγορά

και χιλιάδες εργαζόμενοι να βρουν καινούργιες δουλειές!!!

χιλιάδες άνθρωποι της οικοδομής θα απασχοληθούν και θα τους ξαναψηφήσουν!

η ανεργία άρχισε τον ανήφορο εδώ και χρόνια

θα μου πείτε τι λέει το κράτος ψέματα ότι η ανεργία μειώνετε;

εγώ ξέρω τι βλέπω στους δρόμους και στους ανθρώπους γύρω μου

σ’αυτούς πιστεύω!

Σ’αυτούς έμαθα να πιστεύω!

Λοιπόν αυτοί που κρατάνε τα ηνία

ανοίξανε για τα επόμενα τουλάχιστον δύο με τρία χρόνια δουλειές με “φούντες”

νομίζω το καταφέρανε!!!


τα παραπάνω είναι προσωπική μου γνώμη

μπορεί να μην άρεσαν τα προηγούμενα post μου

αλλά η οργή μου αυτό το καλοκαίρι με αυτά που είδα και άκουγα

με έκανε να ξεφύγω από τις νεραϊδούλες μου

αλλά η ζωή μου δεν είναι μόνο ο εαυτός μου

είναι και τα παιδιά μου

που ήρθαν με επιλογή δική μου σ’αυτό τον κόσμο(έτσι νομίζω!!!)

και όσο περνάει από το χέρι μου

δεν θα αφήσω κανέναν ξεφτίλα και αισχρό πολιτικό

να τους στερήσει το οξυγόνο

και την ομορφιά της φύσης!

Βλέπω κάτι μάτια
διάπλατα ανοιγμένα
παίζουν ταραγμένα τα βλέφαρα
μέσα τους φωλιασμένος ο τρόμος
και ο φόβος τώρα τα καθοδηγεί.

Τρέμουν σαν το ελάφι
σ’άκουσμα φωνής να εξαφανιστούν
τρέχουν σαν λαγοί
πίσω απ’τις σκιές να κρυφτούν.

Κι είναι αυτά τα μάτια
ναι των μικρών παιδιών

που γνώρισαν τον πόνο την απονιά
την ασχημη πλευρά της ζωής.

Κι ο φόβος μέσα τους
τώρα έχει φωλιάσει
εκείνος τα καθοδηγεί
κι είναι αυτά τα παιδιά
για πάντα ανασφαλή.

Τρέμει η καρδιά τους
σαν το φύλλο απ’το δέντρο
γιατί δεν νοιώσανε ποτέ
το χάδι ζεστασιάς της ζωής
και μέσ’ την ανασφάλεια
μάθανε να ζούνε
και ο φόβος για το αύριο
τα κυριαρχεί!


Χαρισμένο σε κάποια παιδάκια που είδα αυτές τις μέρες
να κοιτάνε με τρομαγμένα μάτια
και δεν θα ήθελα ποτέ να ξαναδώ έτσι παιδιά!

Καλό Φθινόπωρο να έχουμε όλοι μας!