σαν σήμερα πριν ένα χρόνο άνοιξα τον Νεραϊδόκοσμο

χωρίς γνώσεις υπολογιστών και χωρίς να ξέρω αγγλικά!!!

( δικαιολογία μου για πολλά λάθη και παραλήψεις μου  😛 )

όταν άνοιξα το blog δεν ήξερα τι όνομα να βάλω δύο ήταν τα επικρατέστερα

ο «Νεαϊδόκοσμος» και ο «κόσμος του Winnie»( ή melomenou)

 

με κέρδισε όμως το πρώτο!

 

με το blog μου ήθελα να ξεφύγω λίγο από την ρουτίνα της ζωής

όμως από μια διαφορετική ματιά

να ασχοληθώ με αυτό που υπάρχει μέσα μας

στην φαντασία μας, στις κρυφές ευχές μας

   στο κάτι που δίνει χαρά στις στιγμές μας

σ’αυτό το κάτι που δίνει ευτυχία και μαγεία στην ζωή μας

και το θάβουμε ή το κρύβουμε μέσα μας

ο καθένας για τον λόγο του!

Αυτά τα ταξίδια τα μυστικά στον διαφορετικό κόσμο μας

που μόνο υπερφυσικά όντα σαν τις νεράιδες μπορούν να μας οδηγήσουν

γι’αυτό ο “Νεαϊδόκοσμος” μου είναι μια ωδή για τις νεράιδες…

αιφνιδιάστηκα όταν σήμερα το πρωί θέλησα να δω

πόσα post είχα φτιάξει μέχρι σήμερα και μπήκα στα στατιστικά του blog

 

σε ένα χρόνο έγραψα 384 post

γράφτηκαν πάνω από 3.000 σχόλια

και πάνω από 150.000 κλικ (επισκέψεις πάνω από ένα λεπτό!)καταγεγραμμένα στο κοντέρ του

σας ευχαριστώ όλους εσάς που συμμετείχατε!

  

 πριν ένα χρόνο με πρώτη τεχνική βοήθεια από την magica 

και του prince of dakar

και με την πολύτιμη βοήθεια του Blogspace τους πρώτους μήνες

και στην συνέχεια με την βοήθεια του Ακατέργαστου

ξεπέρασα πολλά από τα προβλήματα της ασχετοσύνης μου!

Πολλές οι δυσκολίες πολλά προβλήματα συνάντησα

με το κυριότερο την Μ.Τρίτη όταν έγινε διάρρηξη στο μαγαζί μου

και μου έκλεψαν τον υπολογιστή και ότι αρχείο είχα μαζέψει,

ότι είχα γράψει(κείμενα, ποιήματα,ιστορίες…)!

Ευτυχώς το blog κράτησε πολλά από αυτά 

φυσικά άλλα χάθηκαν μαζί του!

Δεν το έβαλα όμως κάτω και συνέχισα

και στην διαδρομή αυτού του χρόνου πολλοί άλλοι φίλες και φίλοι bloger

με βοήθησαν να συμμορφώσω τον Νεραϊδόκοσμο

και μου έδωσαν πολύτιμες πληροφορίες για πολλά από τα post μου

  τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς και κανένα δεν ξεχνάω!

Κατάφερα το Σαββατοκύριακο και μάζεψα όλες τις Νεράιδες μου

και τις έβαλα στο παρακάτω βιντεάκι

αφιερωμένο σε όλους όσους με επισκέφτηκαν και άφησαν το στίγμα τους!

και για κάποιους που τρελαίνονται για γλυκό-κέρασμα έχουμε και τουρτίτσα!

περάστε να σας κεράσουμε!!!

 

