Αν δεν ήμουν ο melomenos ποιος άλλος bloger θα ήθελα να είμαι;
Με έβαλαν σ’αυτό το δίλημμα η giota1 και ο Antoniοs
Η απάντηση είναι εύκολη και αν κοιτάξετε δίπλα στα δεξιά και κάτω του post
Θα βρείτε 98 blogoφιλους  νεράιδες και ξωτικά που ταυτίζομαι μαζί τους!
Αλλά επειδή πρέπει να διαλέξω 6 από αυτούς και για την συνέχεια της σκυταλοδρομίας
Επιλέγω τους ακόλουθους που είδα ότι δεν έχουν ακόμα παίξει!
1.την Μαρία Νικολάου για την αστείρευτη πηγή στίχων που διαθέτει!(καλά βρε Μαρία τι εμπνεύσεις είναι αυτές κάθε μέρα από ποιήματα και χάικου;)
2.τον Δείμο του πολίτη γιατί οι αναλύσεις του είναι τέλειες και τις τεκμηριώνει άψογα!
3. την Θαλασσινή γιατί γράφει τόσο απλά που αγγίζει την καρδιά όπως και η θάλασσα που τόσο αγαπώ!
4.το Κυκλάμινο του βουνού που με τι όμορφες φωτογραφίες της μας ταξιδεύει στα όμορφα μονοπάτια της φύσης και στο βουνό των Κενταύρων!
5.ο George γιατί γράφει όπως σκέφτομαι και οι μουσικές του είναι και τα δικά μου ακούσματα!
6. το χνούδι γιατί ποιος δεν θα ήθελε να είναι χνούδι και το αγεράκι να σε ταξιδεύει παντού
σε μέρη μακρινά και με τα κείμενά της  να αγγίζει απαλά τις ψυχές μας;
Και επειδή είμαι αντιδραστικός από την φύση μου και δεν μπαίνω εύκολα σε κανόνες
Θα βάλω και 7η επιλογή μια έκπληξη!!!
7. την Αναμέλλα δεν την έχετε ξαναακούσει γιατί τώρα το άνοιξε και την έβαλα εγω στο κόλπο του blog!!! 😉  
Είναι η αδελφούλα μου!!!(πιστεύω να μην με καρυδώσει που την έβγαλα έτσι μια και δεν την ενημέρωσα! )
Όπως καταλαβαίνεται οι παραπάνω φίλοι παίρνουν την σκυτάλη!
Καλή σας μέρα!!!