Μου ζήτησε ο Μanos S. να να εξηγήσω τους λόγους επιλογής του αβατάρ μου!!!

Πριν ενάμιση χρόνο …περίπου
εγώ …άσχετος με το ιντερνετ
είχα μπει σε κάποια
forum και σαν πρώτο usrname χρησιμοποιούσα το Sagittarius
!!!
Κάποια όμως ”αναπάντεχα” γεγονότα με ανάγκασαν να προσπαθήσω να βρω άλλο όνομα!
Εδώ αρχίζει η ιστορία του
melomenou
Σκεφτόμουνα μέρες τι να βρω
καθισμένος μπροστά στον υπολογιστή κάποια στιγμή πείνασα
το μόνο όμως που είχα στην δουλειά ήταν φρυγανιές βούτυρο και μέλι!!!
Τα βάζω μπροστά μου και αλείφοντας τις φρυγανιές
είχα αφοσιωθεί στο τι όνομα να διαλέξω
εκείνη την στιγμή μπαίνει ένας φίλος απότομα μέσα στο μαγαζί
και μου φεύγει μια η φρυγανιά με το μέλι και την πιάνω στον …αέρα!!!
…ε καταλαβαίνεται πως έγινα!
πασαλείφτηκα  με μέλι ( για πολύ χάλια μιλάμε!)
τότε ο φίλος μου μου λέει βρε πως μελώθηκες  έτσι;
και η θεία έμπνευση μου ήρθε…

Melomenos  …ΕΥΡΗΚΑ!!!

Όμως τι εικόνα χαρακτηριστική να βρω;
σκεφτόμουνα ώσπου η ματιά μου έπεσε σε ένα αρκουδάκι Winnie
που είχα απέναντί μου!

…και την συνέχεια την ξέρετε!

  Με την ευκαιρία του Μάνου πιστεύω να σας λύθηκε η απορία
σε όσους ρωτούσαν για το
username μου …!!!
 

Προσκαλώ να αποκαλύψουν οι
Ασπαστός (αχ… αυτό το μάτι!)
Kaveiroς (…το άγνωστο avatar!)
Anamella (…ο κόσμος των αγγέλων!)
Thalassini (…πλανεύτρα θάλασσα, πλανεύτρα ματιά!)
Trelofantasmeni (ο κόκκινος ποδηλάτης τρελός μανδύας… )
τον λόγο της επιλογής του αβατάρ τους😛

στο επόμενο post μου θα έχει θέμα την νεράιδα του …melomenou
:)  και βέβαια υπάρχει!!!
θα σας την αποκαλύψω αύριο…!