Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο ξεκλέψω από την δουλειά
και να παίξω κι εγώ το παιχνίδι ποιά είναι η αλήθεια ανάμεσα στα ψέματα?

Προσκλήθηκα από την anamella, τον Kaveiro και την Demon

Λοιπόν μαντέψτε την αλήθεια!!!

  1. Πριν μερικά χρόνια σε ένα σημείο του Κυθαιρώνα
    βρήκα έναν νεραϊδόκυκλο μαζί με την νεραϊδούλα μου
    την επόμενη βδομάδα θα σας γράψω σχετικά σε ποστ και θα σας δείξω φωτογραφίες!

  2. Στο ταξίδι μου στην Κένυα βρέθηκα σε απόσταση αναπνοής σε ένα δάσος με τον βασιλιά της ζούγκλας! Ένα λιοντάρι που μόνο δεν φιληθήκαμε… ήταν βλέπετε αρσενικό!!!
  3. Το όνειρό μου είναι να ζούσα την εποχή του Μεσαίωνα και να τριγυρίζω σε κάστρα πάνω στο άσπρο άλογό μου φορώντας την ολόλευκη πανοπλία μου
  4. Όταν πηγαίνω τα καλοκαίρια σε παραλίες με ψηλή άμμο μ’αρέσει να θάβομαι μέσα της και να κάθομαι ώρες να χαλαρώνω…🙂

    για να δω ποιόν θα καταφέρω να κοροϊδέψω;