Ο Νεραϊδόκυκλος – Το φόρουμ των Νεράιδων και των Ξωτικών

epikefalida

Ο καινούργιος χρόνος ας ξεκινήσει ελπιδοφόρα

ένα μικρό μου όνειρο πραγματοποιήθηκε

το δουλεύω 2 μήνες τώρα και κατάφερα να δημιουργήσω ένα φόρουμ.

Είναι ερασιτεχνικό μεν αλλά πιστεύω αν πάει καλά
να το διορθώνουμε καθημερινά όλοι μαζί!

Χωρίς να έχω πολλές γνώσεις και από ότι έχω μάθει
αυτά τα δυο χρόνια εμπειρίας μου στο ιντερνέτ,

με την ευκαιρία αυτή ευχαριστώ όλους και όλες
που αυτά τα χρόνια μου έδιναν τις συμβουλές τους και τα φώτα τους
για την περιήγησή μου στο διαδίκτυο!

Θέλω αυτό το φόρουμ να είναι μια μικρή γωνίτσα ένα παράθυρο στην ζωή μας

να ξεκουράζουμε την ψυχή και το μυαλό μας
να ξεφεύγουμε από την σκληρή πραγματικότητα

και την ασκήμια του κόσμου μας
κάπου που όλοι να μπορούμε να γράφουμε και να καταθέτουμε τις απόψεις μας
να δίνουμε ένα διαφορετικό χρώμα στην ζωή μας
να δέσουμε περισσότερο
και να γίνουμε όλοι μια πολύ μεγάλη παρέα.

http://forum.fairyshop.gr

ή

http://www.neraidokiklos.gr

lafata